AGC galardonada co Premio da Crítica de Galicia, 2012

17 de novembro de 2012

O 17 de novembro, o xurado de música dos XXXV Premios da Crítica de Galica, 2012, composto por Rodrigo Romaní, Marión Sarmiento, Javier Otero Neira, Abe Rábade, Carlos Villanueva, Maximino Zumalave e Anxo Tarrío Varela, otorgó o premio da sección de música á Asociación Galega de Compositores, pola importancia do seu traballo na promoción da creación musical e a súa visibilización ao longo dos últimos 25 anos.
Recolleron o galardón en representación da AGC a presidenta Margarita Viso e o ex-secretario e socio fundador Juan Vara.