Ciclo Arquivo Canuto Berea da Deputación Provincial da Coruña. 2005

28/12/2005

Biblioteca da Diputación da Coruña

1º Concerto - 26 de decembro 2005
- Intérpretes: Mª José Ladra (mezzosoprano) e Grupo Instrumental Siglo XX, neste caso formado por Rediana Lucaçi (violonchelo), Ayazo Zumba (piano) e Florián Vlashi (violín e director). A pianista que figura no programa non poido intervir e foi sustituida por Vera Pavlova (piano).
David Cuevas Morir en mi pueblo e Nana de la sonrisa para voz e piano *
Paulino Pereiro Sonata para violín só. Op. 109*
Juan Pérez Berná Tres villancicos Extrafinos 1. El Nacimiento, 2. Los tres Reyes, 3. Los pastores para voz, violonchelo e piano.
Margarita Viso Ausencias (Ciclo de Cinco Cantigas de Amigo) para voz e piano.

Completou o programa cancións conservadas no Arquivo que da nome ao ciclo dos autores galegos históricos Andrés Gaos, Canuto Berea, José Baldomir, Juan Montes, Enrique Lens, José Castro “Chané” e Marcial del Adalid.

2º Concerto - 27 de decembro de 2005
- Intérprete: Antonio Queija (piano)
- Obras programadas:
Juan Vara Piezas breves nº 1,2 e 3.
Margarita Viso En re-do
Juan Durán Intermedio nº 4 “En un árbol escrito”.
Completaron o programa pezas de Marcial del Adalid e José Baldomir.

3º Concerto “de clausura” - 28 de decembro de 2005
- Intérpretes: Evgeny Moryatov (violín) e Irina Motiatova (piano)
- Obras programadas:
Interpretáronse a Sonata para violín e piano Op. 17 de Marcial del Adalid, Danza arxentina e Dúas guajiras cubanas de Manuel Quiroga e a Marcial del Adalid, e a Sonata para violín e piano Op. 37 de Andrés Gaos.

Patrocinado pola Diputación da Coruña tivo lugar no salón de Actos da Biblioteca da Diputación da Coruña.