ACTIVIDADES
Coñeza as actividades que organiza a Asociación Galega de Compositores, AGC e as novas relacionadas cos seus membros. Conozca las actividades que organiza la Asociación Gallega de Compositores, AGC y las noticias relacionadas con sus miembros.

Ciclo XV da Asociación Galega de Compositores. Programa C. Cuarteto de corda

Data inicio / Fecha inicio

28/09/2010

Data fin / Fecha fin

28/09/2010

Lugar / Lugar

Auditorio do Conservatorio Profesional de Música de Ourense. Martes 28 de setembro de 2010, 20:00horas.

Intérpretes / Intérpretes

Artemis Ensemble Fumika Yamamura (violín primero), Deborah Gonsalves (violín segundo), Gabriel Bussi (viola) e Berthold Hamburger (violonchelo)

Composicións / Composiciones

RICARDAS BIVEINIS
Cuarteto de corda
Dur. 15’

GABRIEL BUSSI
Bagatella nº 2.
(marzo de 2010), dur. 6’.
Andante con spirito

CARLOS CAMBEIRO
Movimiento para cuarteto de cuerda
(1986), dur. 8’10’’

MANUEL MOSQUERA
Lúdica Gráfica
Dur 10’

PAULINO PEREIRO
Cuarteto de corda nº 7. Op. 203 (estrea)
(Ferrol, xaneiro-febreiro de 2010), dur. 13’ 30’’

ELIGIO VILA
Puer natus est
(2008), dur. 7’

Presentación / Presentación

Trátase do programa C adicado a obras para cuarteto de corda de membros da AGC É o terceiro dos tres programas que integran o Ciclo XV da AGC que realízase durante setembro de 2010 e que rexístranse en directo para posteriormente producir un CD, todo esto grazas ao patrocinio da Consellería de Cultura e Turismo. O rexistro realízano Pablo Barreiro con equipos de Radio Galega. Para este concerto ademáis cóntase coa colaboración do Conservatorio Profesional de Música de Ourense que cedeu o seu estupendo auditorio.