Edición discográfica.Perspectivas. Música Galega Contemporánea. 2009

Inclúe o rexistro de 15 composicións de membros da AGC procedentes do arquivo sonoro de Radio Galega. A meirande parte deles foron realizados en directo durante os Ciclos de Cámara da AGC. No PDF figura información detallada das composicións e dos seus intérpretes.

Edición editada co patrocinio da Dirección Xeral de Formación Profesional e Ensinanzas especiais da Consellería de Educación Universitaria da Xunta de Galicia en febreiro de 2009. Contou coa colaboración da Asociación Galega de Compositores e da Radio Galega; a edición e produción correu a cargo de Clave Records (Santiago de Compostela, 2009).