III Xornadas de Música Contemporánea (1989)

03/04/1989

08/04/1989

Teatro Principal de Santiago de Compostela

Concerto do 3 de abril de 1989. Cuarteto Power (Luis Mañero e Salvador Puig, violinos, Gregory Salazar, viola, José María Mañero, violoncello). Concerto do 5 de abril de 1989. Cuarteto Clásico de Euskadi Concerto do 8 de abril. Jean Pierre Dupuy, piano.

Concerto do 3 de abril de 1989.
Xoan Viaño, Movemento para cuarteto.

5 de abril de 1989.
Xavier de Paz, Seis pequeñas pezas
Manuel Mosquera, Cuarteto de Corda ns 1 "Cores"
Jorge Berdullas del Río, Behavoir-Music, Op. 9
Manuel Rodeiro, A la memoria de Cruz (Trío de corda)

8 de abril de 1989
Manuel Balboa, Le voyageur sur la torre

Colebradas no Teatro Principal de Santiago de Compostela.
Organizadas e patrocinadas pola Consellería de Cultura da Xunta de Galicia, Centro para la difusión de la música contemporánea (ministerio de Cultura), Aula Aberta. A AGC participou en calidade de asociación invitada. Facemos constar únicamente as composicións interpertadas dos membros da AGC nese momento.