XIII Ciclo AGC (2009). En Homenaxe a Carlos López García-Picos

Lembranzas de primavera

Artemis Ensemble

MANUEL ALEJANDRE PRADA
Tema e 5 variacións, op. 27 (estrea)

RICARDO BIVEINIS
Cuarteto nº 1

JUAN PÉREZ BERNÁ
Preludio para cuarteto de corda «A Pamela» (estrea)

CARLOS M. CAMBEIRO ALIS
Movimiento para cuarteto (estrea)

Cando Carlos López garcía voltou a Galicia en 1984, un grupo de xóvenes loitaba por abrirse camiño na composición. El coa súa experiencia anterior en Arxentina, co seu espíriro xoven e co seu trato de amigo e compañeiro, foi o catalizador na creación da Asociación Galega de Compositores (constituida legalmente en 1987). Por este motivo dodos o recoñecimos como o lexítimo presidente, cargo que ostentou ata 2002, momento no que se lle nomenou socio de honra. A Asociación Galega de Compositores quer render xusto homenaxe a Carlos López García, o artista, o home bó e o mellor compañeiro, adicándolle este XIII Ciclo de Concertos.
O XIII Ciclo de Concertos desenvólvese en febreiro de 2009 e consta de dous concertos, integrados exclusivamente por obra de membros da AGC. Este ciclo contou co patrocinio do Consorcio para a Promoción da Música do Concello da Coruña e a colaboración da Orquestra Sinfónica de Galicia.