ACTIVIDADES
Coñeza as actividades que organiza a Asociación Galega de Compositores, AGC e as novas relacionadas cos seus membros. Conozca las actividades que organiza la Asociación Gallega de Compositores, AGC y las noticias relacionadas con sus miembros.

IV Xornadas de Música Contemporánea (1990)

Data inicio / Fecha inicio

08/03/1990

Data fin / Fecha fin

09/03/1990

Lugar / Lugar

Auditorio de Galicia. Santiago de Compostela.

Intérpretes / Intérpretes

8 de marzo. Cuarteto Sonor (Jaume Francesch e Mercedes Serrat, violinos, Juan Miró, cióla e Richard Taikowsky, violoncello). María Rosa Llorens, piano. 9 de marzo. Grupo Círculo. Director: José Luis Temes.

Composicións / Composiciones

8 de marzo.
Carlos López García-Picos, Cuarteto nº 4.
Juan Durán, Permanencias (Cuarteto con piano).
Paulino Pereiro, Cuarteto de corda nº 1 "Flexía", a Dimitri Shostakovich.

9 de marzo.
Manuel Rodeiro, Algalia

Presentación / Presentación

Santiago de Compostela. Auditorio de Galicia, organizado e patrocinado por: Aula Aberta, Centro para la Difusión de la música contemporánea (Ministerio de Cultura), Autitorio de Galicia. Facemos constar únicamente as composicións interpertadas dos membros da AGC nese momento.