Edición discográfica Música Clásica Galega. 7. Ma música sinfónica do século XX. 2008

Música de Compositores Galegos. Presenzas e ausencias. [Música gravada]. Orquestra dos Conservatorios de Música de Galicia e Maximino Zumalave (director). Santiago de Compostela: Dirección Xeral de Formación Profesional e Ensinanzas Especiais da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria da Xunta de Galicia, 2008. Contén o rexistro de Sindy de Carlos López García-Picos, Noite na auga de Xavier de Paz, Serenade pour instruments á cordes de Marcial del Adalid, Concerto Grosso de Jesús Bal y Gay e Los caneiros E. Rodríguez Losada.