IX Ciclo AGC (2001).

17/09/2009

17/09/2009

Museo de Belas Artes (A Coruña), Centro Cultural Torrente Ballester (Ferrol)

1º Concerto. Ferrol: sábado 22 de setembro de 2001. A Coruña: domingo 30 de setembro de 2001. Cuarteto Shostakovich. Vladimir Prjevalski e Janikashvili (violíns), Francisco Miguéns (viola) e David Étheve (violonchelo). 2º Concerto A Coruña: domingo 14 de outubro de 2001. Ferrol: sábado 20 de outubro de 2001 Laura Alonso (soprano), Samuel Pérez Llobell (trompa) e Juan Manuel Varela (piano). 3º Concerto A Coruña: mércores 24 de outubro de 2001. Ferrol: domingo 3 de novembro de 2001 Gabriel López Rodríguez (piano)

1º Concerto.
Paulino Pereiro, Cuarteto de corda nº 3 Op. 95 “Enigma”.
Julián Rodríguez, Fourth letters from Kosovo “A la memoria de una cámara fotográfica” para cuarteto de corda.
Carlos López García-Picos, Cuarteto de corda nº 2, Homenaxe póstuma a Béla Bartók.
Eligio Vila, Preludio y fuga para cuerdas.
O programa completouse co Cuarteto de corda nº 5 de Béla Bartók.

2º Concerto.
Este programa abríase con canción de Marcial del Adalid e Isidro B. de Maistegui, ás que seguían:
Juan Vara Quén no seu corazón *
Juan Durán Mondariz, Sonata para trompa e piano*
Margarita Viso Cancións para voz trompa e piano (sobre temas populares galegos)*

3º Concerto.
David Cuevas Horizonte de mar, Camino de tierra*
Fernando Alonso Diálogos en la penumbra*
Fernando Alonso Voyages*
Rudesindo Soutelo Oppius Dei. Cadros dunha mafia musical española*

Figuran as obras dos membros da AGC naquel momento.
*estreas.

Celebrado entre setembro e novembro de 2001 nas cidades da Coruña e Ferrol.
Na Coruña tivo como marco o Museo de Belas Artes, e foi patrocinado polo Consorcio para la Promoción de la Música do concello coruñés.
En Ferrol desenvolveuse no Centro Cultural Torrente Ballester, sendo patrocinado polo concello ferrolá.