Rodríguez Pena, Sergio

Bandeira (Pontevedra), 2000

Galego:

Comeza os seus estudos de óboe na Escola da Banda de Música Recreativa e Cultural da Bandeira da man de Benxamín Otero á idade de 8 anos. Actualmente curso os estudos de Grao Profesional no Conservatorio Profesional de Lalín co mestre Benxamín Otero. Realizou cursos de técnica e perfeccionamento con oboístas do talle de David Villa, Roberto Baltar, Tania Ramos, Daría de Lamo, Lorena Varela, Avelino Ferreira, Tamara Rodríguez, Sara Fernández ou Carla Suárez.

É membro da Banda de Música Recreativa e Cultural de Bandeira, ao mesmo tempo que colabora con diferentes agrupacións dentro da xeografía galega.

Estivo baixo a batuta de Miguel Rodríguez Barrio, Bram Sniekers, Roberto Hermida Rey, Víctor Manuel Vilariño Salgado, Javier González Borrajo, Isabel Mª Rubio Molina, Manuel Paino, Mario Diz Otero, José Lodeiro Gesto, José Luis Quintás Carreira, José Miguel Franqueiro Becerra, Raúl Martín Niñerola, Massimiliano Legnaro, Roberto Bodí López, David Fiuza Souto, Martín Baleirón Frieiro, Javier Viceiro Filgueira, Braulio Manuel Cao Ledo e Ferrer Ferrán.

No eido da dirección recibiu clases de Miguel Rodríguez Barrio, Bram Sniekers, Isabel Mª Rubio Molina e David Fiuza Souto. Tamén asistiu a un curso, encadrado no II Seminario de Dirección organizado pola Banda de Música de Pontevedra co mestre Miquel Rodrigo Tamarit. Actualmente cabe destacar que é o director da Banda Xuvenil de Bandeira.

Recibiu un curso de introdución á tecnoloxía, mantemento e reparación de instrumentos de vento madeira impartido polo mestre Pablo Pascual Alonso.

No mundo da composición é practicamente de formación autodidacta, mais débelle unha parte importante dos seus coñecementos a Manuel Paino e Fernando Buide, dos que recibiu clases. No mesmo campo asistiu a unha masterclass de composición con Ferrer Ferrán. As súas obras foron estreadas e tocadas en diferentes puntos da xeografía galega e española. Destacan a publicación da obra Seis cadros para óboe só, editada pola editorial Dos Acordes e Rosalía (muiñeira composta con Xanxo Rei), editada pola Asociación Nacional de Directores de Banda (ANDB). Entre os premios recibidos destacan o primeiro premio acadado no V Concurso Sintonía Romántica convocado polo IES Ramón Mª Aller Ulloa (Lalín) destinado a alumnos de Secundaria e Bacharelato de toda España e o premio ex aequo do I Premio de Composición da USC en 2017. No mesmo ano pasou a formar parte da Asociación Galega de Compositores.

---------------------------------------------------------------------------------

Castellano:

Comienza sus estudios de oboe en la Escuela de la Banda de Música Recreativa e Cultural de Bandeira de la mano de Benxamín Otero a la edad de 8 años. Actualmente cursa los estudios de Grado Profesional en el Conservatorio Profesional de Lalín con el profesor Benxamín Otero. Realizó cursos de técnica y perfeccionamiento con oboístas de la talla de David Villa, Roberto Baltar, Tania Ramos, Daría de Lamo, Lorena Varela, Avelino Ferreira, Tamara Rodríguez, Sara Fernández o Carla Suárez.

Es miembro de la Banda de Música Recreativa e Cultural de Bandeira, al mismo tiempo que colabora con diferentes agrupaciones dentro de la geografía gallega.

Estuvo bajo la batuta de Miguel Rodríguez Barrio, Bram Sniekers, Roberto Hermida Rey, Víctor Manuel Vilariño Salgado, Javier González Borrajo, Isabel Mª Rubio Molina, Manuel Paino, Mario Diz Otero, José Lodeiro Gesto, José Luis Quintás Carreira, José Miguel Franqueiro Becerra, Raúl Martín Niñerola, Massimiliano Legnaro, Roberto Bodí López, David Fiuza Souto, Martín Baleirón Frieiro, Javier Viceiro Filgueira, Braulio Manuel Cao Ledo y Ferrer Ferrán.

En el campo de la dirección recibió clases de Miguel Rodríguez Barrio, Bram Sniekers, Isabel Mª Rubio Molina y David Fiuza Souto. También asistió a un curso, encuadrado en el II Seminario de Dirección organizado por la Banda de Música de Pontevedra con el maestre Miquel Rodrigo Tamarit. Actualmente cabe destacar que es el director de la Banda Xuvenil de Bandeira.

Recibió un curso de introducción a la tecnología, mantenimiento y reparación de instrumentos de viento madera impartido por Pablo Pascual Alonso.

En el mundo de la composición es prácticamente de formación autodidacta, pero le debe una parte importante de sus conocimientos a Manuel Paino y Fernando Buide, de los cuales ha recibido clases. En el mismo campo asistió a una masterclass de composición con Ferrer Ferrán. Sus obras fueron estrenadas y tocadas en diferentes puntos de la geografía gallega y española. Destacan la publicación de la obra Seis cadros para óboe só, editada por la editorial Dos Acordes y Rosalía (muiñeira compuesta con Xanxo Rei), editada por la Asociación Nacional de Directores de Banda (ANDB). Entre los premios recibidos destacan el primer premio conseguido en el V Concurso Sintonía Romántica convocado por el IES Ramón Mª Aller Ulloa (Lalín) destinado a alumnos de Secundaria e Bachillerato de toda España y el premio ex aequo deñ I Premio de Composición de la USC en 2017. En el mismo año pasço a formar parte de la Asociación Galega de Compositores.

1982, Op. 1
    A lenda de Carboeiro, Op. 10
    Alén, Op. 17
    Anda pa diante! - marcha de pasarrúas, Op. 14