Alcalde, Antón

Rianxo, 1992.

Nado en Rianxo en 1992. Antón Alcalde é un compositor, editor e conferencista español afincado en Taiwán. A súa obra foi estreada e interpretada en máis de 30 países: dende América ata Oceanía, pasando por gran parte de Europa e Asia. Alcalde obtivo encargos de importantes organizacións e solistas nacionáis e internacionáis como son: o Consello da Cultura Galega, o Certamen Internacional de Bandas 'Vila de la Sénia', a Bevers Harmonieorkest (Bélxica), a Izumo Symphonic Band Enishi (Xapón), o Festival de Cine 'Curtocircuito', a Real Filharmonía de Galicia, o quinteto Hércules Brass e os solistas Alexandre Doisy, Roberto Oliveira e Hiroko Yamakawa entre outros.

Con 13 anos, estrea 'Concertino' para solo-timbáis da man dos estudiantes de Nick Woud no Conservatorio de Música de Ámsterdam (2005). Con 15 anos, Alcalde obtén o primeiro premio no II Concurso de Composición Iberoamericano para Banda (2009), obtendo tamén o primeiro premio en tódalas categorías do II Concurso Galego de Composición para Banda, repetindo galardón ata en 5 ocasións consecutivas, incluíndo a terceira e cuarta edición do devandito concurso (2009, 2010 e 2011 respectivamente); sendo o compositor máis novo en acadar o galardón. Obtén tres medallas simultáneas (prata e dous bronces) nos 'Global Music Awards' (San Diego, California) e recibe tamén dúas nominacións aos prestixiosos 'Hollywood Music in Media Awards' (Os Ánxeles, California). No 2016 recibe a estrea da obra electroacústica 'Holograms' da man de Roberto Oliveira, dentro do 'Extravaganza Percussion Festival' celebrado na Real Academia de Música de Irlanda (Dublín). No 2017, Alcalde é seleccionado para desenvolver unha residencia de composición no prestixioso 'ArtsIceland Institute' de Ísafjörður (Islandia). No 2019 gaña o premio 'Francisco Guerrero Marín' no 'XXX Premio Jóvenes Compositores Fundación SGAE-CNDM' coa súa obra 'Firefly -after Tokyo Blues-', estreada da man do ensemble Koen 2, dirixidos por José Ramón Encinar no Auditorio 400 do Museo Nacional Reina Sofía. En abril do 2020, a súa obra 'Sculptures in Brass' é seleccionada polo seminario Juilliard Brass Quintet, impartido polo prestixioso quinteto de metáis 'American Brass Quintet' (Nova York).

Dende o 2016 e baixo o selo Aalcalde Music, Alcalde ven desenrrolando o seu propio proxecto editorial. Forma parte da Asociación Galega de Compositores dende o ano 2011.

Máis información: www.aalcaldemusic.com